השמן שלנו

טריות

שמן זית כתית מעולה, בדומה למיצי פירות, מומלץ לצרוך כשהוא טרי, בסמוך לאחר שהפרי נקטף ונכבש לשמן. תהליכים וזמן מיותרים יכולים אך לפגוע באיכות השמן, שלצערנו לא ניתן לשפר בחזרה, ולכן אנו עושים מאמצים גדולים לשמור על טריות הזיתים והשמן שלנו.
אנו קוטפים את הזיתים וכובשים אותם לשמן עוד באותו היום – על מנת להבטיח טריות ואיכות מירביים ולהבטיח מינימום חומציות של השמן. שמן הזית שלנו הינו ברמת "כתית מעולה", והוא מיוצר מכבישה ראשונית וקרה בלבד, כלומר ע"י שבירת הזית וללא שימוש בתהליכים כימיים או בחימום. כתוצאה מכך לשמן שלנו רמת חומציות נמוכה ותכונות כימיות ואורגנולפטיות (טעם וריח) מעולות. אנו שומרים ומאחסנים את השמן בתנאים אופטימליים מהמסיק האחרון בלבד – על מנת להבטיח איכות וטריות מירביות.

הטעם

בדיוק כמו ויסקי המיוצר מזן ייחודי, שמן הזית שלנו החד-זני משמר את הטעם הייחודי ואת הארומה הנהדרת שלו. השמן מופק מהזן הסורי – המצטיין בטעם מובהק ואף חריפות פירותית ייחודית. ומזן הפיקואל – הניחן בפירותיות הדרים וטעמים עשירים ומעודנים של חמאה צרפתית. אנו מתאמצים לשמר את טריות השמן – המבטיחה הישמרות הטעם והארומה הייחודיים.
השמן שלנו סמיך ועשיר אך נעדר כל טעם לוואי המאפיין לרוב שמנים מסחריים של מותגים גדולים שבהם נמצא לרוב עירוב של מספר זני שמן באיכויות נמוכות.

בריאות

בספרות המדעית נמצאו הוכחות רבות לסגולות הבריאותיות הייחודיות של שמן הזית, הודות להרכבו המולקולרי. בשמן זית כתית מעולה אין כולסטרול או שומנים "רעים". מעבר לכך, בשמן הזית נמצאות כמויות נדיבות של אנטיאוקסידנטים ומינרלים המהוווים חלק חשוב במערכת החיסונית של הגוף ומאפשרים לו לגבור על מחלות והזדקנות של רקמות הגוף. הודות לטריות של השמן שלנו רמות המינרלים והאנטיאוקסידנטים גבוהות אף יותר מבדרך כלל.

סגור (Esc)

הרשמו לאתר ונשמח להיות אתכם בקשר

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

חיפוש

עגלת קניות

מממ...נראה שעגלת הקניות שלכם ריקה
קנו עכשיו